Obchodní podmínky
Společnost NATURYSS s.r.o. se sídlem Studentská 758, Horní Litvínov, 436 01 Litvínov
NATURYSS s.r.o.
Spisová značka: C 27884/KSUL Krajský soud v Ústí nad Labem
Sídlo: Studentská 758, Horní Litvínov, 436 01 Litvínov
Identifikační číslo: 28709071
DIČ: CZ28709071
Právní forma: Společnost s r.o.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti NATURYSS s.r.o. se sídlem Studentská 758, Horní Litvínov, 436 01 Litvínov (dále jen „poskytovatelem“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „klientem“) . Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
Na základě registrace klienta provedené na webových stránkách může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání služeb (dále jen „uživatelský účet“). Při registraci na webových stránkách a při objednávání služeb je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou poskytovatelem považovány za správné. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá. Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
3. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Cenu služeb může klient uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
3.1. Bezhotovostně platební kartou.
3.2. Případné slevy z ceny služeb poskytnuté poskytovatelem klientu nelze vzájemně kombinovat.
3.3. Ceny společnosti NATURYSS s.r.o.
Ceny vstupného a poskytovaných služeb se řídí aktuálním ceníkem dostupným na
https://www.sokolovna-litvinov.cz/fitness
3.3.1. CENY LEKCÍ lze hradit 2 způsoby:
3.3.1.1. Jednorázový vstup
Klient zaplatí před začátkem lekce (dle platného ceníku).
3.3.1.2. Věrnostní program
Klient zaplatí před začátkem lekce či online daný program (dle platného ceníku). Platnost této věrnostní slevy je 182 dní. Platnost věrnostní slevy končí s vyčerpáním počtu zakoupených lekcí.
Věrnostní program je nepřenosný.
Věrnostní program může být využit dle rozpisu lekcí..
3.3.3. STORNO PODMÍNKY PRO REZERVACE NA LEKCE/SLUŽBY
Zrušení rezervace přes internet je možné nejpozději 24 hod před začátkem lekce/služby. Neodhlášené nebo pozdě odhlášené rezervace budou odepsány z věrnostního programu jako návštěvy. V případě, že nemáte lekce/služby předplaceny, budete vyzváni k jednorázové úhradě, nebo zakoupení věrnostního programu ze které se zpětně strhne storno poplatek v hodnotě lekce/služby.
V případě reklamace se můžete obrátit provozovatele služby NATURYSS s.r.o. na e-mail: info@sokolovna-litvinov.cz nebo tel: +420 778 526 104 doba vyřízení vaší reklamace je do 30 kalendářních dnů od přijetí žádosti.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
NATURYSS s.r.o. IČO: 28709071, se sídlem Studentská 758, Horní Litvínov, 436 01 Litvínov, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného u Krajského soudu C 27884/KSUL Krajský soud v Ústí nad Labem, e-mail: info@sokolovna-litvinov.cz, tel.:+420 778 526 104, web: https://www.sokolovna-litvinov.cz (dále jen "Sokolovna Litvínov" nebo "prodávající"), vydává tento reklamační řád pro účely prodeje zboží a poskytování služeb (dále jen "Reklamační řád"):
I. Všeobecná Ustanovení
-
Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Sokolovna Litvínov. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen "zboží" či "výrobek").
-
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.
-
Zákazník (dále také jako "kupující") je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.
II. Reklamace
-
Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako "záruční doba", "záruka" nebo "doba odpovědnosti za vady").
-
Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
-
Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
-
Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
-
Místem uplatnění reklamace je Sokolovna Litvínov, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně na recepci nebo písemně doporučenou poštou či emailem.
-
Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
-
Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
-
Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
-
Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
-
Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy či jiné nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
-
Tento reklamační řád Sokolovna Litvínov je účinný od 1. 11. 2024 a je k dispozici na recepci Sokolovna Litvínov a na internetových stránkách Sokolovna Litvínov.
5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
https://www.sokolovna-litvinov.cz/zpracovani-osobnich-udaju
V Litvínově dne 1. 10. 2024